Sí, ho sé... són dos conceptes que a primer cop d'ull semblen un pèl allunyats. Però només cal fer un cop d'ull (o d'orella) a la banda sonora de la campanya de l'empresa italiana Calzedonia, que commemora el seu 25è aniversari, per adonar-se que uns mitjons ens poden arribar a emocionar. I aquí una traducció (pirata, que em perdonin Shakespeare i Sagarra) de la lletra al català: Lovely on my hand (Autor: Fabrizio Campanelli. Veu: Dorotea Mele) Ha arribat el moment En el que torni a agafar aire a través de les finestres de la meva ment He provat de trobar el meu lloc He provat de sortir del joc, però un altre cop No podia deixar de pensar en nosaltres No podia fer les coses com abans El temps posa fins els costats més foscos darrere les trampes dels que guanyen la veritat Ara el meu pensament se n’adona i veu algunes ombres al meu voltant Cal que torni a les meves arrels Per deixar que les flors s’obrin per deixar que les flors creixin H
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada